p!nk love

 

✍ نه زیبایم ، نه مهـربانم...نه عـاشق !!!!

فراری از دختران آهن پرست و پسران مانکن پرست... ...

 فقط برای خودم هستم...

 خوده خودم ! مال خودم !
 صبورم و عجول!!!

 سنگین...

 سرگردان...

 مغرور...

 قـانع...با یک پیچیدگی ساده و مقداری بی حوصلگیه زیاد!!!

و برای تویی که چهره را می پرستی نه سیرت آدمی ؛ هیچ ندارم راهت را بگیــر و بـــــــرو.....

                                            "  حوالی ما توقف ممنــــوع  "



نظرات شما عزیزان:

mamad0017
ساعت19:50---21 فروردين 1392
سلام عسل جون ...سایتت عالیه..به سایت من هم بیا ومناآپ کن ....منتظرم بوووس بای

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در چهار شنبه 21 فروردين 1392برچسب:, ساعت 19:28 توسط asal